فناوری

سری MSI MPOWER با مادربرد جدید و مقرون به صرفه Z790 MPOWER باز می گردد: Dual-DIMM، DDR5-8000+ MT/s پشتیبانی تنها با 199 دلار

سری MSI MPOWER با مادربرد جدید و مقرون به صرفه Z790 MPOWER باز می گردد: Dual-DIMM، DDR5-8000+ MT/s پشتیبانی تنها با 199 دلار

MSI به زودی مادربرد جدید Z790MPOWER خود را عرضه خواهد کرد که دارای طراحی دوگانه DIMM است که قادر به پشتیبانی از 8000+ MT/s حافظه تنها با قیمت 199 دلار است.

مادربرد MSI Z790MPower mATX سازگاری با حافظه DDR5 پیشرفته را با قیمت اصلی ۱۹۹ دلار آمریکا ارائه می‌دهد

سری MPower آخرین بار در دوران Z170/Z270 و تقریباً 7 سال قبل در عمل دیده شد. اکنون، MSI بازگشت سری MPower را با محصول جدید و مقرون به صرفه Z790، Z790MPOWER، نشانه گذاری می کند. این مادربرد ممکن است طراحی بسیار معمولی به نظر برسد، اما کاری دارد که فقط چند مادربرد رده بالا می توانند انجام دهند و آن پشتیبانی از بهترین حافظه DDR5 موجود است.

با جزئیات شروع، مادربرد MSI Z790MPOWER دارای سوکت LGA 1700/1800 است و از پردازنده‌های نسل دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم اینتل پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با طراحی 15 فاز VRM تغذیه می شود که از طریق کانکتورهای 8 پین دوگانه تامین می شود. هیت سینک های بزرگی روی VRM ها وجود دارد و Mini-ATX با روکش نقره ای و مشکی عالی به نظر می رسد. می بینید که هر هیت سینک دارای نوعی اصطلاحات اورکلاک است مانند “Overclock”، “Frequency”، “MHz”، “Voltages” “Clock”، و غیره.

درست در کنار سوکت پردازنده نه چهار، بلکه دو اسلات DIMM وجود دارد که می‌توانند جدیدترین ماژول‌های حافظه 64 گیگابایتی را تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی کنند. اما چرا فقط دو اسلات روی یک برد اصلی؟ پاسخ اورکلاک است. این مادربرد برای ارائه پشتیبانی عالی از حافظه و OC با این طراحی طراحی شده است و این شرکت از طیف وسیعی از ماژول های حافظه پرسرعت مانند موارد ذکر شده در جدول زیر پشتیبانی می کند:

علاوه بر این، MSI با چندین سازنده DRAM برای ارائه کیت های حافظه DDR5 با برند MPOWER همکاری خواهد کرد. علاوه بر پشتیبانی عالی از حافظه، مادربرد MSI Z790MPOWER همچنین دارای دو اسلات M.2 قرار گرفته در زیر هیت سینک M.2، چهار درگاه SATA III، یک PCIe 5.0 x16 و دو اسلات PCIe 4.0 (X1 / X4) است. ورودی/خروجی عقب شامل چهار USB 2.0، سه USB 3.2 Gen1 و یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-C است. WIFI 6E + BT5.2، شبکه اترنت 2.5 گیگا بایتی و جک صوتی 7.1 کاناله نیز وجود دارد.

اکنون که به قیمت‌گذاری می‌رسیم، MSI دارای MSRP ۱۹۹ دلار آمریکا برای مادربرد Z790MPOWER است که آن را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین بردهای اورکلاک حافظه در بازار تبدیل می‌کند. قیمت 229 دلار آمریکا با مالیات در مناطق خاص است، اما برای مادربردهایی با چنین قابلیت‌های سطح بالایی، قیمتی چشمگیر است. در دسترس بودن اولیه برای بازارهای آسیایی با 1599 RMB برنامه ریزی شده است، اما ما انتظار داریم که به زودی در کانال های خرده فروشی جهانی نیز عرضه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا